قطره باران(اشک)







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:
اسم پسر



موزیک و سایر امکانات

اسم دختر





مانده بودی اگر نازنینم...

اگر مانده بودی

                          تو را تا به عرش خدا میرساندم  ....

اگر مانده بودی

                          تو را تا دل قصه ها میکشاندم  ....

اگر با تو بودم

                          به شبهای غربت که تنها نبودم  ....

اگر مانده بودی

                          ز تو مینوشتم تو را می سرودم  ....

مانده بودی اگر نازنینم

                          زندگی رنگ و بوی دگر داشت  ....

این شب سنگین سرد و غربت

                          با وجود تو رنگ سحر داشت  ....

با تو این مرغک پر شکسته

                          مانده بودی اگر بال و پر داشت  ....

با تو بیمی نبودش زطوفان

                          مانده بودی اگر همسفر داشت  ....

هستیم را به آتش کشیدی

                           سوختم من ندیدی ندیدی  ....

مرگ دل آرزویت اگر بود

                           مانده بودی اگر می شنیدی  ....

با تو دریا پر از دیدنی بود

                           شب ستاره گلی چیدنی بود  ....

خاک تن شسته در زیر باران

                            در کنار تو بوسیدنی بود  ....

بعد تو خشم دریا و ساحل

                             بعد تو قایقم مانده در گل  ....

مانده بودی اگر موج دریا

                             تا ابد هم پر از دیدنی بود  ....

با تو و عشق تو زنده بودم

                             بعد تو من خودم هم نبودم  ....

بهترین شعر هستی را با تو

                             مانده بودی اگر می سرودم  ....

مانده بودی اگر نازنینم

                             زندگی رنگ و بوی دگر داشت  ....

این شب سنگین سرد و غربت

                             با وجود تو رنگ سحر داشت ..

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط armin در 16:19 | |